Inci20192021 Durumlar nasil kizlar ben 5 kg almama ragmen cok agirlastim vajinamda baski oluyor hele kuyruk sokum agrisi birazcik yürüyüs yapinca cok agri yapiyo. Ikinci sezeryan olacaklar dikisleriniz ne durumda? Az kaldi diye kendimi teseli ediyorum ancak 😊
Mom092 Inci20192021 10 kilo aldim🤦🏻♀️ benimde iki aydır sag gogsumun altinda inanilmaz bi agri var uyuşukluk hissi var bi tuhaf bsey anlamadim 🥴
Girlpowerbabe Inci20192021 ben de 5 kg aldım ağırlaştığımı yatarken sağa sola dönünce hissediyorum bir de hemen yoruluyorum artık başka bi sıkıntım ağrım yok henüz😁 bizim kız zaten hareketliydi ama son birkaç gündür içeride resmen kıyamet kopuyor zorluyor beni hiç durmuyor az biraz narin olsa keşke🤣
Mom42 Inci20192021 Ay bende 27+3 üm 8 kilo aldım kendimi frenliyorum artık özellikle akşamları doymuyorum hep abur cubur yemek istiyorum😁
Oglakdorukcum Inci20192021 3 aydır kuyruk sokumu 1 aya yakındırda vajinada igne batması hissediyorum vallahi bilmiyom kiloda tabi yapıyor olabılır
Inci20192021 Girlpowerbabe Mom42 ilk hamileligimde son zamana kadar herseyimi kendim yapardim. Simdikinde 27 haftalik olduk yürümekte zorlaniyorum cok baski oluyor sanki heran dogacak gibi.kalcamda agrilarim oluyor sezeryan dikisimde 😔 Allahin izniyle sag saglim kucaklarimiza alsaydik bebislerimizi🙏
Mom092 Inci20192021 sordum canim bakti tastan flan suphelendi ama cikmadida bisey anlamadik valla haftaya gitmemde karaciğer enzimlerime bakilacak kan vericem 😣
Inci20192021 Oglakdorukcum benim ilk haftalarda oluyordu gecti simdi yinr basladı cok fena birazcik yürüyüs yapinca bile basliyor hemen 😔
Oglakdorukcum Inci20192021 aynen yatakta dönünce yada ayaga kalkınca felan kendini belli ediyor cok yoksa hiç cekilmezdi insallah geçecek öyle böyle zaman geçiyor takılma hiç
Bernay Inci20192021 28+6 yım 4 kilo aldım bacağımın ve kalçamın birleştiği Tam o yer özellikle geceleri yattıktan sonra aşırı derece de ağrıyor yatakta dönemiyorum bile eşim döndürüyo 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Ama özellikle geceleri yatağa girince oluyor neden acaba..
Inci20192021 Bernay Oglakdorukcum ESMAARAS doktorun söyledigi bebek büyüyo kalca genisledigi icin baskı oluyormus ama bazen dayanilmaz oluyor. Ben ilk hamileligimde okadar panik oluyodum hamileligimi zehir ettiler hersey icin doktora gidiyodum normaldir hamilesin dediginde cildiriyodum suanda fazla takmak istemiyorum🙏 Sımdide sezeryan dikisimin patlaya bilcegini kalınlıgına güvenme dedıler ben dua ediyorum baskada birsey gelmiyor elimden doktorlara fazla güvenmiyoruö artık
Rabis41 27 haftaligim sol kalca, bacak agrisi disinda bir sikayetim yok cok sukur. Bu arada 8kilo aldim 😅
Snszasla Inci20192021 bende 28 haftamdayım toplamda 6 kilo aldım 🤭iyi gidiyoruz sanki ama pozisyondan mı kaynaklı bilmiyorum bazen aşagıya çok baskı yapıyor özellikle biraz fazla yürürsem yada iş yaparsam başlıyor baskısı artıyor 🙄inşallah bi sorun olmaz
Inci20192021 Snszasla benimki 24 haftada berli bas asagida cok his ediyorum ellerimi bilmiyorum sanki herAn cıkacak gibi. Senin bebisin dönmüsmü?
ESMAARAS Inci20192021 canım benım kımseyı dınleme sakın herks bısey soyluyo ne ıstıyolar hamılelerden anlamıyorum ne olumsuz sey vsarsa duymak ıstemıyoruz bu surecte ıcımızde yavrumuz var herkes dahada panık yapıyo bızı
Oglakdorukcum Inci20192021 benım normaldede kilo alsam kalçadan alıyorum ve suan kalçam baya genişlemiş aynen dogru vucud geriliyor zırtpırt doktora gitmemek lazım zaten kafa karıştırıyorlar çok şükür agır bir durum yoksa gitmeyin
Snszasla Inci20192021 2 hafta önce ultrasona girdiğimde ayakları sağ kaburgamdaydı halen de şu an öyle bugün sağlık ocağına gittim bası aşagıda dedi sırtı göğsüme dayanmış ayakları sağ tarafıma kaburgama geliyor çapraz yatıyor aslında ama doğum pozisyonuna girmiş gibi birsey oluyor sanırsam aşagıya da bazen baya iyi vuruyor çnkü
Inci20192021 Snszasla cok yer oldugu icin fazla haraket ediyolarmis bu zamanlar. Yerleri daralinca tam ozamam dogum pozisyonlarını alirlar. Allahım saglikla vaktinde kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🙏
Nilirem @Inci20192021 bizde 27+3 deyiz🤗 10 kg aldım bu zamana kadar ama hic bir agrım sızım yok kramplarım vardı sadece onun iicnde magnezyum kullanıyorum şükür her günümüze🙏
Inci20192021 Nilirem sanslisin ozamam canim hamileliginin tadini cikart bende ilk hamileligimde herseyimi son zamana kadar kendim yaptim ikincisi zor oluyomus bide kizim 10 aYlikti hamile kaldım arada fazla zaman gecmedigi icinde ola bilir