Naren1 3 ay önce sezeryan doğum yaptım, gayet rahat geçti doğumum, ilk yürüme evet biraz zorluyor ama ben hep yürüdüm. Bebeğim sarılık oldu, 4. gün hastanede yattı 1 gün, hep ayakta küvezin başındaydım ağladığı için,sonrasında da hiç mızmız olmadım, evde hep yürüdüm ayaktaydım, sadece yattığımda kalkarken 1 hafta zorlandım o kadar. Hiç kimseyi takmayın, görüldüğü kadar zor değil hiçbir şey. Tamam ameliyat sonuçta ama gelip geçiyor hepsi kısa sürede