Naren1 yok be bişey oldugu yok. 2 sezeryan dogum yaptım. İlki o kadar kolaydı ki. İgneden bile korkar acısına dayanamam düşünün. Bumuymuş dogum demiştim. Agrı kesiciye gerek bile duymadım. Sanki dogum yapan başkası gibiydim. İkincide aynı yerden kesildiği için nispeten daha zordu. Oda 1 haftada kalmadı. 1 hafta agrı kesicilerle idare ettim. Oda dayanılmaz degildi tabi. Şiddetli adet sancısının aynısı bir agrı.9.günde avmde büyük oğlumun peşinde koşuyordum düşünün. Kişiye göre değişir tabi bu durum ama abartılacak bişey yok. Hatta bana normal dogum zor geliyor mantıken o küçücük yerden nasıl o koca kafa çıkıyor kemikleri kırılır insanın diyorum. Şimdi 3.ye hamileyim. 3.kez ve çok kısa sürede hamile kaldıgım için dogum sonrası iyileşmem daha zor olacak. Ama ne olabilir ki en fazla 15 güne oda geçecek. Normal veya sezeryan takılmayın bebeginize odaklanın eninde sonunda bir şekilde dogacak. Saglıklı olsun da nasıl olursa olsun