Beker Asenadgdvrn80 hissedilir canım ben de ilk gebeliği ilk 16 da çok az hissettim sonra 18 de net hissettim 20 den sonra maşallahı oluyor
Asenadgdvrn80 Sevgi0147 benim 2. Gebeliğim insan yinede heyecanlı oluyor 🥰 acaba dedim başka birşey mi diye merak ettim birazda
Asenadgdvrn80 Sevgi0147 ben ilk bebeğim i 37+4 de doğum yaptım 😆 son ay hiç durmuyordu artık hareketleri ağrı veriyordu
Sevgi0147 Nasippp merak etme hissedeceksin hatta 30lu haftalarda o kadar ağrıtacak ki seni dur vurma diceksin
SeymaK Nasippp ben de 16yım bi an önce varlığını hissetmek istiyorummm korkumuz geçsin en azından cinsiyet öğrendiniz mi
Japonica Ben 16. Haftada çok küçük bir kere hissettim ama 17. Haftada çok net hissetmeye baslamistim ara sıra. Bence siz de hissetmis olabilirsiniz 😃
Tugcem50 Bende 18+0 bebek hareketimi bagırsak hareketimi net bisey anlayamıyorum biseyler oluyor ama herhalde farklı hayal ettim hareket hissetmeyi 😬
Nasippp Asenadgdvrn80 pek bişey anlamıyorum ya damar mı bağırsak mı bebek mi karıştırıyorum hangisi bilmiyorum 🤦🏻♀️
Nasippp Sevgi0147 ben buradayım anne desin de razıyım 😂☺️ İnsan hissedemeyince korkuyor bişey mi oldu DİE 🤦🏻♀️🥺
Sevgi0147 Nasippp daha çok erken neden canını sıkıyorsun bazı insanlar 21 haftaliga kadar hissetmiyor sabırlı ol sağlıklı olsunda hissedersin insallah
Attent Asenadgdvrn80 evet canım gayet güzel bir şekilde his ediyorum devam li değil ama aralarda oynuyor
Nasippp Sevgi0147 🥺daha önce 3 düşüğüm varda bu 4. Cü bide serklaj oldum ondan biraz stresliyim sanırım yaşadıklarım gerdi beni 🤦🏻♀️
Sevgi0147 Nasippp yok yok sakin ol dua et ben hatırlıyorum bir gün hareket etmemişti ben oturup kaç saat ağladım sonra gittim vişne çikolata ne bulduysam almıştım sırf hareket etsin diye çok şükür hareket etmişti