YamacDemirinAnnesi Nurglnsal günlük 1,5 2 litre içmeye çalışıyorum dün gece sabaha kadar tuvaletteydim ama bebekten kaynaklı diye düşünüyorum ben rahmimde şuan ondan olabilir 🤷🏻♀️
Nurglnsal YamacDemirinAnnesi kaçıncı haftadasınız son aylarda suyu içtiğinmiz anda tuvalete gidiyomuşuz kış günü üşütmemeye de dikkat etmek lazım
deletedmom11 Edos bende öLüyom kendimden soğudum resmen ama portakaLı yemeyi kesemedim Limon gibi de oLsa yiyom normaLde töbe yemem ekşi portakaLı
deletedmom11 YamacDemirinAnnesi yiyoz yiyoz da bide bunun eziyeti oLmasa napak insan getircez dünyaya çekceezz mecbuuurr
mrvsevimli Mandalina yazısını görünce dayanamadım 😅 resmen aseriyorum mandalinaya 😋😋😋 ben cinsiyet öğrenmedm daha mandalina yiyip var mı cinsiyet öğrenen 😅 belki tahminde ise yarar 🙈🙈
Edos mrvsevimli vallahi ben turşu ve mandalina delisiyim. Herkes kız olur diyor. Hayırlısını diliyorum🙏Tüm hamiş ablalarım kardeşlerim için
mrvsevimli Nurglnsal himm ikisini de çol seviyorum ama galiba tatlı çıkınca daha çok seviniyorum😅 Edos
Esranur Edos aaa ikimizde ayniyiz bende felaket tursu hastasiyim tatli seyleri yiyemiyorum normalde cikolata ve yas pasta kek hastasiydim suaralar hic yiyemiyorum icim almiyor tiksindim resmen