Cansum1 canım bende 24 haftam da gittiğim de 53 ile hamıle kaldım 63 kılo olduğumu öğrenmiştim tam 10 kıloo doktorum uyardı.. Sonra beyaz ekmegı hamur işini kestim. Arada yıyorum ama artık o kadar da olur.. İlk başta çok zorlandım ekmek makarna pılav çok yedıgım için bırakınca doymamş gıbı hıssettım kendımı.. Ama alıştım sabah kahvaltısında da 2 yumurta yemeye başladım.. Ara öğün kuruyemiş süt yoğurt felan tam buğday yıyorum günde 2 dilim dıkkat ettım bır ay boyunca meyve çok yemedım arada kaçamak yaptım tabıkı. 28.haftam da gıttıgım de bır ay sonra yanı 3 kılo almışım 66 yım şuan bence büyük basarı çünkü ben 10 kılonun 7 sını bır ayda almıştım 😣😖 inşallah daha fazla almam 😊😄