27+1 günlük hamileyim 62 kilo ile başladım salı günü 68 .500 dum 😫 dikkat ediyordum 1 ay öncesine kadar ama smdi mümkün değil bebek büyüdükçe çok acıkmaya başladım hamile kalmadan önce bitek akşam yemeği yerdim o derece iştahsız biriydim son bir aydır içimden yaratik çıktı 🙈 akşam 8 den sonra yemek yemiyorum çok acikirsam meyve yiyiyorum gündüz de ara öğünlerde meyve çerezle gecistiriyorum doğuma kaç kiloyla gireceğimi baya merak ediyorum😂🙈