Epilasyon aleti, jilet ve ağda hamilelikte öneriliyor canım tüy dökücü kremlerde ağır kimyasallar olduğu için bebeğe zarar vereceği düşünülüyor o yüzden önerilmiyor sen bildiğin yoldan devam et 26+4teyim baştan beri ağda yapıyorum hiçbir zararını görmedim 😊