Ozgnuysal bende medipole gidiyorum,nergiz hanıma ve eşimide alıyor içeri ultrasona bakarken ayrıca kapılarda yapıştırma var en fazla 2 kişi alabiliyoruz diye ama yinede almıyormuş bir çoğu,yapıştırma olduğu halde neden almıyorlar çok saçma🙄 demek ki hastanenin değil doktorun insiyatifine kalmış bir durum