Esmerkiz34 Gkcenstkn ben doğumdan deilde altan muaneden korkuyorum ağrıyor mu çok aklımda hep o var ya
020320_ Günaydınnn 38 haftalığım çatı muayenesi çok can acıtıyor mu nasıl oluyor yazar mısınız 🤦♀️ Birde doğumda oda süsleme vs yasak mi sizlerde de
Ece-Yesil 020320_ canım ben 35 haftalıktan sancım vardı diye alttan muayene ettiler kendini kasma bende çok korkardım ama rahat ol 3 saniye sürmedi korkumu yendim hatta sonra bu mu ya dedim ben normal doğururum dedim kendi kendime 😁😁
Nihall23 Gkcenstkn 38 haftalik sız mi istediniz suyunuz falan mi geldi acaba Gözünüz aydın bu arada 🙂
Gkcenstkn Nihall23 Tansiyonum yüksekti benim gelişimi de iyi olunca daha fazla bekleyip sıkıntıya girmek istemedik
Mhtpsahn_53300 Gkcenstkn allah bağışlasın rabbim sağlıkla sıhhatla büyütmeyi nasip etsin bizler içinde dualarınızı eksik etmeyin inşallah 🙏🙏
Aynurtatar Gkcenstkn Maşallah gözünüz aydın, Rabbim kızını sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah🥰Darısı hayırlısıyla bizlerin başına 😍
TUCEK GöZünüz aydın ne güzel kavuşmuşsunuz inş bizde dizin gibi güZel doğumlar geçiririz son 5günüm bnmde ama gelmeye niyeti yok oğluşumun😔😀🙏
_aycaccelik Lavinya07 Gkcenstkn gözlerim doldu okurken… Rabbim sağlık ve sıhhatle büyütmeyi nasip etsin inşallah
Azizesoran Gkcenstkn Canım öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip eylesin 🥰🤲🏻❤ doğumu hangi şehir hangi hastanede yaptın acaba?
EsraUmt Gkcenstkn Sağlıkla büyüt inşallah.Doğum sonrası duş almana vücudunu yıkamana izin veriyorlar mı ben gerekirse diye ona göre banyo malzemesi alıcam yanıma