Dün gece hemen gelmene bu saatler sizden dua istemiştim, yüksek tansiyondan yatışımın alınıp suni sancı ile doğuma başlayacağım için.
Bu sabah ( 21 Ekim ) saat 11 civarı alttan suni sancım verildi.. Verilmeden zaten 2 cm açıklığım varmış, saat 1 civarı hafif ağrılarım başladı, geceden hem uykusuzdum hem de ağrılar mahvetti tabi beni.. Önce her 10 dakikada bir rahmimden ağrıyor sonra 5 dakikada bir.. Belimden çok şükür bir ağrım olmadı. Hastanede yattığım süreler hep ağrı çekenleri duyuyordum nasıl inliyorlar anlatamam. Ben her ağrım olduğunda bi yerden tutunup dua ettim. Rabbim sen yardım et dedim.. İlk alttan suni sancı verilmeden yapılan muayenede kendimi çok kasmıştım ebe abla da sen kendini böyle kasarsan çok işimiz var demişti.. Nst’ye giriyorum ağrım başlıyor tutuyorum bir yerden dua ediyorum ağrım geçiyor hemen uykuya dalıyorum bi 3-4 dakika falan 😊 Sonra Nst bağlıyken ilacın etkisi ile üsküfra ettim, sonra odaya geldiğimde tekrar.. Bu açılmama sebep oluyormuş, Saat 18.30 civarı artık son ağrım yine 5 dakikada bir ama dayanılmıcak gibi asla değil. Lavaboya gittim kanamam gelmiş, ebe ablalara söyledim gel muayene edelim dedi gittim. Alttan baktığında açıklığım 8 cm olmuş çok güzel bravo dedi. Ha bu arada Nst’de bile ağrım çıkmıyordu yalnızca ben hissediyordum.. Yattım masaya sakin ol nefes al ve idrarını yap dedi, meğer suyum gelmiş onu boşaltıyor. Yaptım sonra bebeğin saçı gözüktü dedi 😍 Ikınmamı söyledim her ıkınırken Allahım tek sancıda dedim, sizlere de çok dua ettim.. İkinciye ıkındım üçüncüde tek nefeste hadi dedi ıkındım ve öyle bir rahatlama yok. Tüm ağrılarım sancılarım birden geçti gitti. Çok şükür dedim Allahım sana çok şükür🤲🏻 Sonra kızımı gösterdiler Annemmm dedim gitti orada tüm çektiğim sancılar. Ebe sonrasında çok korkuyordum ilk muayene de kendini kastığın için doğumundan ama çok güzel bir doğum yaptın hiç yormadın dedi.. Sonra dikiş atıldı son işlemler yapıldı bebeğimi verdiler kucağıma getirdiler odamıza.. Yani içindeyken çekilmez bir ağrı gibi geliyor ama şöyle dönüp bakınca ben ağrı çekmemişim diyorum. Hele ki kızım karşımda uyuyorken ☺️ Rabbim önce isteyen herkese nasip etsin sonra siz gebelerimizi de tek sancıda kurtarsın inşallah. Ben happy kids’e geçiyorum ve sizleri de orada bekliyorum 😊 Hepinize hayırlı geceler dilerim 😘