xgmztlm ecembugra53 Hissediyorum cok şükür ama cok bi haraket yok tabi dün Ikinma hissim coktu simdi kasiklarim agriyo bekliyorum bakalım bugün yarin dogururum inşallah 😄🙏💜
Betul61 Canm bende acil hastaneye git benimde ıkınma hissi gelmişti doğumum başlamıştı git bi kontrol etsinler