sinber yok hayır bana dedi dün tüp bebek gibi birşey düşünme sen hamile kalıyorsun kayıp yasayacgn varsa zaten tüp bebek ilede yaşarsın dedi daha önceki doktorlarda öle dio o yüzden düşünmüyorz dedim zaten iyisiniz ikinizde elbet olacak bebeğiniz senin gibi gelen çok var hepsi kucağına normal şekilde aldı dedi hatta ben genetikli tüp bebek varmış dedim o da garanti değil dedi zaten bi uygulamada geçen bana kadın dedi buda çare değil ben yaptırdim 9.ayda kalbi durdu kendini param olsa da keşke yaptrsam diye paralama dedi doktora dedim evet oda çare değil dedi kimisi yazıyor kortizon tedavisi ile ilerlemjs kimisine o bile fayda etmemiş faceden kan pihtiskmasi olan hamileler ve adaylar var orda okudum bunları yaziolr hep banada kimisi dio igne dozuna bile bakıoduk takip ediodu gene kalbi durdu dio kadınlar orda daha çok var yasayan hikayelerini yazan o grupta o yüzden kafam doldu