sinber canım sana birsey sorcam ben 3 kere kalbi durdu demiştim hsg çekildim rahim T şekli imiş hafif bide yapışıklık varmış bezmialemde docente gidiyorum histereskopi dedi olcak ama kayip sebebi yüzde yüz bunlar diyemem yüzde 10luk kısmı oluşturuyor rahim ile ilgili şeyler dedi anlattı da emrah kızıldağ dedin ya sen ona mi gdiosun gopta bu doktor iğneci değil anladım biraz konuşmalardan cnki hep yüzde 80 sebeb bekli değil dio kayıpların 3.gebelik b12 iğne +d vitamini+aspirn+folik+0.6 oksapar +progestan fitil+ve iğnesi ile durdu lupus genetik temiz hormonlarsa güzel cıktı sadece rahim filminde bu dediklerim cıktı yeni kan pihtlsmam da geçen sene baktirudm mthfr 1298c ve pai geni homozigotm