Kızlar ben de 30.haftamdayım eşim pozitif çıkmıştı odaları banyoları ayırdık yemeği kapısına bıraktım ortak alanda hep maskeliydik, ben de o hasta diye dr tavsiyesiyle c ve d vitamini aldım ekstra. 1 hafta sonra çok vücut ağrım var diye gittim test verdim negatif geldi. Eşimin 14.gününde 2mizde teste girdik o negatife döndü ben pozitif çıktım 😔 şimdi geip gibiyim yatıyorum halsizim burnum tıkalı vücut ağrılarım var ve çok terliyorum. C ve d vitaminine devam başka birşey almıyorum. Demem o ki ben tabak bardak vs bulaşıktan kaptım heralde çünkü çok dikkat ediyorduk nasıl oldu anlamadım bu kadar önleme rağmen. Ve inşallah ağırlaşmadan atlatırım 😔