Eşimin testi bugun pozitif çıktı banada karantina verdiler ama test yapmadılar . Herhangi bir semtomumuz yok. İlerisi için korkuyorum pozitifsem neler yaşıcam bilmiyorum . Eşiminde genel durumu iyi nolur moral verin bana . Bu arada odalarımızı dün itibari ile ayırdık . Yatak odasından çıkmıyo oraya veriyorum yemeğini hem hamileyim hemde kücük cocuğum var acaba şimdi iyiyim ama sonradan mı kötü olcam diyorum😣😣😣😣