Ben 34. Haftada 2200 grm di. Biraz zayifca bebişim. Bunu da şekerimin olmamasına şeker tuz ve diyet beslenme tarzıma bagliyorum. Hamileliğe özel değil nornalde yemek tarzımdaa öyleydi . Çok şükür sagligimizda iyi bu bize yetiyor. Bir ara biraz üzülmüştüm.ama sağlıklı olsun yeter diyorum 😍♥️