Bunu neden soruyorsunuz? Eğer doktorunuz size bebek sağlıklı, kilosu iyi dediyse neden diğer anneler ile kıyaslamak istiyorsunuz? Bu başlıklarda anne adayları genelde düşük ya da yüksek kilo yüzünden üzülüyor. İkisi için de bazen annelerin yapabileceği bir şey olmuyor.