Fatmaadnz Benimde sizinle aynı 24 eylüldü benim son adet tarihim 4 haftalığım Allah’a şükür 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Hayırlı olsun bu Arada tamamına erdiririz inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Fundayusuf
Fundayusuf Fatmaadnz ama benim teyzem ebe oda diyor 3 hafta yani 24 Eylül’de olduysan 1 hafta düşücen ondan ne kadar doğru bilmiyorum
Fatmaadnz Fundayusuf yok öyle değil son adet tarihinden hesaplayacağız ve beta ya göre zaten gösteriyor benim mesela hesap Aralığı olarak 4-5 hafta diyor beta dan da bakabilirsin canım
Fatmaadnz Fundayusuf sadece 1 gün ama bu arada aynı zamanlarda gebe kalmışız çok sevindim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Fundayusuf
Minikkus00 Hayırlı olsun canım 🥰🥰🥰 bende hafta başında öğrendim hamile olduğumu . Senin beta kaç çıktı
Fatmaadnz Minikkus00 benim beta 1964.0 çıktı canım çok sevindim Allahım kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah 😘🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Esma98 Fundayusuf hayırlı olsun ilk öğrenilen andaki heyecan çok güzel 😇💐 biz de çok şükür 35 haftalık olduk artık bizde doğum heyecanını yaşıyoruz ♥️Rabbim hepimizinkini tamamına erdirsinn hayırla inşalalah
Fatmaadnz Minikkus00 gayet iyi denildi bana beta konusunda zaten 4-5 haftalık arası gayet iyiymiş beta ben salı günü vermiştim kan tabi şimdi artmıştır 🙏🏻
Fatmaadnz Fundayusuf bilemem ama benim beta da aralığım 4-5 haftalığı gösteriyor bilemem ki adet tarihimle de tutuyor indirdiğim hamilelik takipleriyle de aynı tutuyor 🙏🏻🙏🏻🙏🏻