maviscik77 bende ilkine kendim gitmiştim daha önce gebelik yaşamadığım için öyle sanıyorum kadınlar kendi gidiyo felan. Sonra orda bi baktım herkesin kocası yanında. Çok üzülmüştüm. O an da eşimi arayıp ağlayıp söylenmiştim. Ben tek başıma burdayım. Herkes kocasıyla gelmiş tek mi yaptım ben bu cocuu diye baya baya oturup hastanede ağlamıştım yani😅 tabi adam şaşırdı çünkü böyle bi talebim olduğunu bilmiyodu sonuçta. E onunda ilk cocuu kadın doğuma erkekler gelir mi nedir ne diildir o da hakim diil. Sizin de böyle bişi olabilir mi acaba ? Herkes eşiyle geliyor ben kendimi yalnız hissediyorum diye konuşsanız?