Bence hiç canınızı sıkmayın o da çocuğunu görmek ister yanınızda olmak ister neden istemesin evet çocuk herşeyden önemli olablir ama iş yerinden her zaman izin verilmiyor maalesef zaten pandemi dönemindeyiz işten çıkarmak için yer arıyorlar malum kendi adıma konuşayım bende çalışamadığım için mecbur gitmek zorunda. Ben de 32.haftadayım eşim en fazla 3kere gelebilmiştir ama benden daha ilgili bebeğimizle ilgili şeyler için benden daha fazla araştırır daha fazla ilgilenir diyebilirim bana da oldukça düşkün . Gelmediği her randevu içinde fazlasıyla üzülüyor ama üzgünüm iş yeri izin vermiyor ve gitmek zorunda zaten işten çıkarmak için bahane arıyor, bende gelsin görsün isterim ama durumlar da belli yani önemli olan doğduktan sonraki bebeğe ilgisi size olan yaklaşımı ve ilgisi bence o da gelmek cok isterdi hiç üzmeyin kendinizi ilk başlarda bende çok üzülüyodum ama düşününce yapablcek birsey yok maalesef.