Ahugozlu canm bnmde açıklanamayan infertileydi, resmen tıp dilinde açıklayamıyoruz dedi doktorum bebişimin olmamasınk, eşim dahil bütün snçlarmız çok güzl çıkmıştı, ama olmuyordu, doktorum o teşhisi koyduktan sonra bi beklentm yoktu ve ümidi kesmiştim oluyor olmuyor sıkıntısına girmedm ve rabbm nasip etti, stres ve sıkıntı + sigara çok etkeni var bebişin olmamasında