Ben çektirmiştim geçen yıl anestezi almadım evet biraz acı veriyor tabiki ama dayanılmayacak bişey değil.. Tavsiyem mutlaka hsg öncesinde içeriye enjekte edilecek kontrast maddeye alerjinizin olup olmadığını test ettirin.. Ben ettirmedim ve ölümden döndüm ciddi alerjik reaksiyon gösterdi vücudum verilmiş sadakam varmış ki anestezili yaptırmadım diğer türlü şuan hayatta olmayabilirdim 😕