HamzaMoms Kızlar bilgilendirmek amaçlı yazar mısınız güncel fiyatları ☺️ Doktorum özel klinik açıcak hastane seçmemiz gerekiyor, doğum yapıp memnun kaldığınız kalmadığınız her detayı eklerseniz cook sevinirm🥰
T-k HamzaMoms Merhaba benim de doktorum klinik açıyor. Fiyatları bilmiyorum diğer hastanelerde ama sanırım seçenek çok yok hastane konusunda. Bir sonraki kontrolde 36. Haftaya denk geliyor ve çok az zaman kalıyo hastane bulmak için. Daha ne zaman geçeciğide belli değil kliniğe biraz muallakta kaldım gibi. 🤷♀️
T-k Bbssra Evet sanırım fiyatlarda çok oynama yok. Sadece zam gelme durumu olabilir çok fark etmez diye düşünüyorum. Benim diğer hastaneler konusunda fikrim yok buralı değilim çünkü. Çevremde çok tecrübelilerde yok yönlendirebilecek.
T-k HamzaMoms Sedat Umur benim doktorum 😊 ama daha hangi hastane konuşamadık. Bir ay sonra anca geçerim dedi 5 gün önceydi kontrolüm. Yarında 33. Hafta olacak hastane sormak erken gibi geldi
Bbssra HamzaMoms doktorunuz hangi hastanede yaptıracakmış doğumları remzi eren medarda yaptırmaya devam edecekmiş
HamzaMoms T-k benimde sedat bey canım ayın basında konuştuk istediğin hastanede olur dedi bende beyhekim en pahalısı diye biliyorum seninle aramzda 2 hafta var ben 29 haftalıkken sordum duydugum gibi ☺️
T-k HamzaMoms Anladım canım. Hastaneyi biz ayarlayacağız ya nasıl olacak bilmiyorum 🤷♀️ doktorla ayrı hastaneyle ayrı mı anlaşacağız artık hastanelerle konuşunca öğreneceğim. Benim biraz araştırmam lazım. Bana beyhekim çok kalabalık geliyor her gittiğimde. Biraz daha sakin ve bakımlı olabilir. Fiyatı fazla olabilir belki ama sanki bakımsız ve daha eski diğer hastanelere göre. Bakalım ne olacak 😊
HamzaMoms T-k aslında ebe kadrosu olarak en iyi beyhekim diyorlar, kafana yatan bir yer olursa mutlaka yaz lütfen, adatıpı merak ediyorum bende konak için iyi seyler duymamştm
Af_dmr T-k ben özel klinige gidiyorum Ersin Gursel hocaya. Hastaneye siz gitmiyorsunuz doktorunuzla konuşup seçip yapıyorsunuz. Doktor konuşup ayarlıyor.
T-k HamzaMoms hastane bulmam gerekirse yazarım yine 😊 ama anladığım kadarıyla benim doğum olduktan sonra geçecek gittiğimde yine sorarım ama😊
Af_dmr HamzaMoms adatip doğumlarda güzel benim doktorum en çok o hastaneyi tavsiye ediyor. Beyhekim çok kalablik ve virus oldugu icin sakinlik onemli. Allah kismet ederse bende adatipta dogum yapacagim. Yengem orda yapti gordum guzel temiz cok iyi.
T-k Busssra54 O zaman benim denk gelmiyor çünkü benim kasım sonu ya da aralık başı olacak doğumun 🤷♀️ işte tam bu yüzden kafam karıştı çünkü sordum bir aya geçerim dedi 😊
Bellatrix-lestrange Benim doktorum da sedat bey, doğumum kasım sonu görünüyor inşallah. Sanırım beyhekimi seçecektim açıkcası özel bir nedeni yok. Ben de bilgi almış olayım bu başlıktan. Hayırlısı olsun herkes için 😇
HamzaMoms Bellatrix-lestrange sende sanslılardansın🙈 beyhekim ebe kadrosu güzel diyorlar ama smdi secme hakkı olunca insan bir tereddüt etmiyor değil daha iyisi varsa yada butceme daha uygunu varsa diye ☺️ Amin inşallah