Hase_nan Ben çok zorlandım. İlk başka nokta büyüklükte kanama oldu sana 10 dakikada peçeteye gelen kanama. Hemen doktora gitmek istedim ilçede oturuyordum devlet hastanesine gittim doktor yokmuş o gün eğitim araştırma dediler 1 saatlik yol. Yol çalışması var yollar düzgün değil. Eğitim araştırmaya gidene kadar oldu kanamam adet kanaması gibi direk kürtaja aldılar. 5+2 deydim. Bebeğimi 4+5 gibi öğrendim yaklaşık 4-5 gün anne olcam diye bildim. Pandemi sıralarıydı. Eşimi almadılar yanıma. Ne anestezi ne bişey oldum. Şırıngayla çekiyorlar parçaları. Ömrümde o kadar canım yandığını asla hatırlamıyorum. Ortalığı ayağa kaldırdım bağırmaktan. Çok canım yandı. Nolur özele gidin anestezi isteyin. Devlette istek şansın olmuyor. Allah kimseye yaşatmasın. Kürtajdan sonra 2 adet gördüm ve şuan 24 haftalık hamileyim. Rabbim isteyen hak eden herkese nasip etsin. Asla moralinizi bozmayın. Sadece sabredin. Sabır ve dua ❤️