ikizlermom dikslerm arada agriyo 12gun oldu kanamam devam ediyo bas agrım cok vardı dua ilaçla ıyim cuma gecesi hastnelik oldum 3tne birden serum takıldı baş agrım yuznden yine gecmedi evde 3tne ağrı kesici ictm yine gecmedi sbha kadr oturdum bu 5gece devam etti 4 5 gecedir uyuyom sagdce tomografi çekildi temz cıktı narkoz var dha dağılmadı ondan basm agriyo diyenler var nöroloji doktoru beyin dalgalarna bakilcak dedi bebegim ciknca tekrar gitcem norolojiye