ikizlermom Kızlar yarın bana ciğer geliştirici iğne yapilicak doktorum yatış yaparım dedi siz vuruldunuzmu bu iğneyi kaç saat arayla bir yapılıyor bilgisi olan var mi ?
Betulucr ikizlermom canım bir gün arayla 2 doz vurulmuştum, bebek erken mi geliyor neden yapılıyor iğne? Benim doğum planlanandan birkaç gün önce oldu diye yapmışlardı
ArasveAnnesii ikizlermom Erken doğum riskim vardı. Doktorum bebeğin ciğerleri şimdi doğsa bile yeteri kadar gelişmiştir zaten ama biz yinede vurduralım bi zararı yok demişti. 2 dozda 2 kere vuruluyor. 12 saat arayla demişti ama o saatte olmazsa bile ertesi gün sabahta gelebilirsin demişti doktorum. İlk 2 dozunu öğlen vurdurdum diğer 2 dozunu ertesi sabah vurdurdum
ikizlermom Betulucr 32. Haftada doğum planlaniyor canım risklerden dolayı o yüzden bu hafta ciğer geliştirici uygulanması gerektiğini söyledi doktorum çok sağol 🙏🏻☺️
MehtapB 2 doz yapılıyor ve 24 saat arayla. Bizde 34+1de nst de sancı cıkmıştı erken dogum riski oldgu için yatış verildi ve her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğneyi yaptılar çok şükür sancımız geçti bekliyoruz☺️
ikizlermom gulumse0611 ya bende öyle tahmin ediyordum doktorum yatış deyince aklıma takıldı kaç saatte olduğu teşekkür ederim 🙏🏻☺️
ikizlermom gulumse0611 canım doktora yazdım Yatış yapıp igneyi uygulayıp izinli göndeririz bir gün sonra tekrar iğneyi yapıp taburcu ederiz yazdı yanı yatirmayip 24 saatte yapacak iğneyi degilmi ☺️
ikizlermom gulumse0611 onu kan uyuşmazlığı icin yapcaz dedi doktorum ama bilmiyorum bende çok tecrubesizim bu konuda 🙆🏼♀️
gulumse0611 ikizlermom tahliller için olablir ozamn çünkü yatışagerek yok iğnede bn alıp iğneyi çıktım ebenin yanına yaptılar 🤗
ikizlermom gulumse0611 ikiz ve riskli bir gebelik olduğu icin belki düzenli nst felan ister doktor çünkü başka birsey gelmiyor aklıma 🙆🏼♀️ Perinatolojiye kalsa tamamen yatisimi istedi 28 itibariyle ama doktorumda olacak olursa heryerde olur diyor bende çok kalmak istemiyorum 1 gün dayancam artık☺️
gulumse0611 ikizlermom gerçekten yatış yapılcak ozaman size ama iyi olur aslında her hafta çağırıyolar zaten az kalmş bnmde tek yumurta ikizi ama zar var arada ikinci kez renkli dopller istedi bndende riskli oluyo ikizler önlem alalım diye yarın gene renkli doppler çekitircö bnde
ikizlermom ArasveAnnesii çok sağol canım ben ilçede yaşıyorum suan annemlerde kalıyorum gidiş geliş yapıyorum merkeze doktorum gerekli görmezse bende dönerim sabah geri gelirim teşekkür ederim ☺️
ikizlermom gulumse0611 ne güzel bizde arada o zar yok o yüzden çok riskli görüyor doktor insallah sağ salim alırız kucağımıza 🙏🏻