Aylinnh evet son gunler , 36+1deyiz biz de , yarin randevumuz var , doğum şekline henuz karar vermedik insallah herkes hayırla en kolay şekilde yvarucagini alir kucağina . Bu ara doğum hikayeleri dikkatimi cekiyor hep , acaba bizim hikayemiz nasil olacak 🐣 Allah isteyen herkese nasip etsin bizlere de en hayirli şekilde miniklerimize kavuşmayi nasip etsin 🌸🌸