Me4haba bayanlar son günlerdeyiz 36+2olduk biz cumartesi doktora gidecegiz net tarihimiz yok sezeryan icin sizin belli mi dogum tarihleriniz bana cumartesi net gün verilir mi ağrılarınız sancılarınız var mı neler yaşıyorsunuz tavsiyeleri olanlar var mı