Adet tarihime gore daha az çıkması gerekirken doktora göre daha önde o zaman ilk adet gününden onceyi baz alması lazım yani bu uygulamaya da doktora göre yazdım mesela 3 temmuz son tarih ama doktora göre hafta ve gün olarak haziran sonu yapınca uygulamayla doktorla uyuyor sizinkiler neye göre hesaplı