B1e2y3z4a Bicik ahh ahh bende aynı durumdayım 40+5 oldum hala gelen yok terazi burcu olucaktı bu gidişle akrep olucak
Bicik ecembugra53 bugun ananaz yedim hurma yedim sicak suyla dus aldim bide ozel cay var sancilarini getiriyor onu ictim ama yok halen yok🤣
ecembugra53 Bicik ben de her gün squat yapıyorum otur kalk hızlı yürüyüş hersey yiyorum😂😂 midem bulanıyor ama Yok canım tık Yok 😂😂
Laylasaf Bende aynı durumdayım gerçekten şaştım kaldım 3 gün içinde kendiliğinden doğmazsa suni sancı verecekler Allah’ım sen yardımcı ol hepimize
B1e2y3z4a Laylasaf banada bu cuma eğer gelmezse suni ile başlatacaklar doğumu birbirimize dua edelim kendi sancılarımız gelsin inş
Bicik Sare49 canim ozaman yarin 38 oluyorsun insallah herzaman +6 dan sonra yeni bir hafta olarak sayacaksik mesele 35+6 dan sonra 37 gelior veya 39+6 dan sonra 40 gelior
Bicik B1e2y3z4a ah ah bu ekim ayi bence tum bebekler inat etti akreplerde tam inatci ya burclarina gore hareket ediyorlar 🤣🤣