Ogi34 canimmm gerçekten okurken kalbim paramparça oldu çok üzüldüm benim eltiminde detaylı ultrason da kalbiyle alakalı çok büyük sıkıntılar cıktı. Yaşaması imkansız gibi görünüyor dediler. Yaşasa bile ameliyatlar çok ağır yine dayanamaz dediler. En doğrusunun aldırmak olduğunu söylediler. Çok üzüldü her gün ağlıyordu. Ama aldırmadı kıyamadı Rabbimin verdiği bir cana kıymak benim verebileceğim bir karar değil dedi. O verir dilerse yine o alır. Böyle konuşmak kolay gibi geliyor ama inan çok zor kesinlikle yaşamayan anlayamaz. Neyse eltim doğurdu bebeğini bir ay hastane de yattı agir ameliyatlar gecirdi hergun süt götürdü biz de hep yaninda olduk destek olduk hep beraber bol bol dua ettik cok sukur bir ay sonunda taburcu oldu şuan sapasağlam hiçbirşeyi kalmadı.. diyeceğim o ki bi Rabbimin size verdiği bir imtihan dilerim en doğru kararı verirsiniz.