Ogi34 Veren de “O” , alanda “O”.. yaşınızı bilmiyorum abla mı kardeşim mi demeliyim ama bildiğim tek şey büyük bir imtihan güzel anne. Benim teyzemin oğluna bu asla doğamaz doğsa da engelli doğar baş edemezsin dedi doktorlar ama o Allah bana vermişse benim istememek ne haddime deyip doğurdu ve elhamdulillah çoğu bebekten daha sağlıklı doğdu ve öyle yaşıyor hiç bir engeli yok herkes şok oldu. Yani hayat bazen bazı seçimleri yapmak zorunda bırakmıyor aslında bakalım seçmemen gerekeni seçecek misin diye yokluyor… 10 yaşında bir çocuğun olsa ve Allah korusun trafik kazası vs geçirse sakat kalsa sırf sakat kaldı diye ondan vazmı geçeceksin ? Karnındaki de senin çocuğun hiçbir farkı yok. Ne olursa olsun bence ondan vazgeçme, vazgeçme ki o da hayata sıkı sıkı tutunsun… Allah yardımcın olsun. İşte ben bu yüzden bu ikili üçlü tarama testlerine vs karşıyım ! Böyle saçmalıklarla annelerin aklını karıştırıyorlar