Deletedmom379 Ya bu kesim dışlasın zaten. Bu kesimin beni anlamamasıyla gurur duyuyorum anlasalar kendimi sorgularım. O kadar doğru ki. O postlara o kadar çıldırıyorum ki. Sanki çocuk kadının tek başına yaptığı bir şey, erkeğin bu konuda hiç bir katkısı hiç bir sorumluluğu yok. Kadın hem hamilelik döneminin problemleriyle hem kocasının istekleriyle ilgilenmesi gereken kişi. Ama kadının istekleri diye bir şey yok. Cinsellik zaten sadece erkek için olan bir şey. Hepsinden daha kötüsü de karısı hamileyken başka kadın peşine düşmüş adam için “yuvanı yıkma” bilmem ne cevapları. Yıkan yıkmış yuvayı ama tabi evliliğin yürümesinden sorumlu olması gereken kişi de sadece kadın