Merhaba anneler 38+3 teyim kızımı bekliyorum ama gelecek gibi değil hiç 😅 en sık doğumlar kaçıncı haftada oluyor acaba kimisi hiç belli olmaz diyor. Hangi aralıkta daha çok oluyor bilmek istiyorum hamilelik geçirenler bebişiniz kaçıncı haftada geldi genelde yazarsanız çok sevinirim 🙏