Smyy34 hhb53 kazikmis valla ben 200 TL verdiğim için fazla dedim bide 1000 enazindan 500 yapsalar ama özel neticede çok kazık napsalar işin ucunda para.. misal 34 haftamda gittim hiç sebepsiz nst bağladı halbuki iyiym gereksiz yere para tuzağı hep