ikizannesi172011 Benim 23 haftam bitmek uzere ama doktorum hiç detaylı ultrason bahsetmedi daha gitmeme 1hafta var sizce geç mi kalmış olurum, ikiz gebelikte olmuyor mu oluyorsa da fiyat fazla mı oluyor bilen yaşayan var mı
a_s_a_f ikizannesi172011 24 28 hafta arasında yapılıyor zaten canım fiyat ise hastaneden hastaneye değişiyor 100-150 gibi birşey ödedim tam hatırlamıyorum
Gul32 ikizannesi172011 İkizlerde detaylı ultrason oluyor. Hatta perinatologun yapmasını öneriyorlar. Siz bir hatirlatin ya da yaşadığınız yerde araştırıp kendiniz gidin olmazsa
a_s_a_f ikizannesi172011 yok canım çok istedim ikiz olmasını ama oğluşum olucak sağlıkla gelsinler dünyaya inşallah 🙏
MiranEfeninannesi Detaylı ultrason en geç 24 haftada yapılıyor diye biliyorum bi sormanızda fayda var
Smyy34 hhb53 kazikmis valla ben 200 TL verdiğim için fazla dedim bide 1000 enazindan 500 yapsalar ama özel neticede çok kazık napsalar işin ucunda para.. misal 34 haftamda gittim hiç sebepsiz nst bağladı halbuki iyiym gereksiz yere para tuzağı hep
ikizlermom ikizannesi172011 20 24 arası yapılıyor canım çevrende iyi bir perinatoloji araştırıp geciktirmeden gitmeni tavsiye ederim ihmale gelmiyor detaylı ultrason özelikle ikiz gebelikte sana nasıl bir yol izlemen gerektiğini doktor anlatıyor raporla