melodia Durununannessi ben sürekli çikolata yediğimden artık benimki alıştı :)) süt ve soda içtiğimde çok tepki veriyor.
Sevgisena_54 ayshoo ilk hissetiğim dönemlerde benimkide hep dondurmaya tepki veriyordu 37. Haftadayım hala dondurma yiyince özellikle coşuyor 🥰