ayshoo Kızlar ilk gebeliğim 18. haftaydayız dondurma yedikten sonra karnımda pıt pıt bi hareketlilik hissettim sağ tarafımda elimi koydugumda taş gibi sertti acaba bebegin hareketleri mi😃
Sevgisena_54 ayshoo ilk hissetiğim dönemlerde benimkide hep dondurmaya tepki veriyordu 37. Haftadayım hala dondurma yiyince özellikle coşuyor 🥰
ayshoo Durununannessi ay çok şükür iyi olsunda istediği kadar kudursun diğer türlü hep doktor kontrollerini iple çekiyordum ama şimdi hareketlendikçe iyi derim☺️
Deletedmom379 ayshoo bu arada öyle dondurma yiyorum üşür mü deme ben bütün gebeliğimi buz yiyerek geçirdim 39 tayım hala yiyorum doktor bir şey olmaz dedi 😂
Dilancyl Ya kızlar ben 34 haftalık hamileyim oğlum olacak inşallah çok hareketli şuan biraz korktum açıkçası bir sorun yoktur dimi ya
ayshoo Dilancyl Canım neden korktun kii senin ki baya zıpır olcak herhalde arkadaşım hareketlensin diye sürekli çikolata yiyordu 😃
melodia Dilancyl benim de 34.hafta bitti uykularında bile hareket ediyorlar takma kafana hareketli ise :) çok aşırı bir hareket varsa ya da hareketler azaldıysa doktora bildirmek gerek
ayshoo Deletedmom379 hahahaha iyi bari bunu bilmekte içimi rahatlattı çünkü sürekli bi soğuk yeme içmee olayı var bende de😀
ayshoo Durununannessi ay evett ona direk tepki veriyorlarmış arkadaşım abartıya kaçmıştı şekeri çıkmıştı kızın inşallah bizde de öyle olmaz🤣
melodia Durununannessi ben sürekli çikolata yediğimden artık benimki alıştı :)) süt ve soda içtiğimde çok tepki veriyor.
Deletedmom379 ayshoo yok yok öyle özensiz doktora da gitmiyoruz hani başından salmak için cevap vermesi imkansız. Çocuğa varana kadar çoktaaan vücut ısına geliyor yediklerin dedi
Dilancyl O kadar hareketli ki masaallah korkuttu beni hiç durmuyor yazıyım dedim size yaa çok saolun 🙏🙏😘
Dilancyl Bu ikinci sayılır ilkinde karnımda öldü normal doğumla doğurdum 6 aylıktı bu ikinci onda hissetmedim hiç sıkıntılı bir hamilelikti şuan ilk defs yaşıyorum sayılır,🙏