Canm benim de bebeğin eşi aşağıda 13. Haftada hafif kanamam oldu ozaman öğrenmiştim 25. Haftada doktora gittim hala aşağıda çok az çıkmış dedi bu saatten sonra çıkmaz dedi çok umutsuz konuştu moralim çok bozuldu inşallah çıkar benim gibi olan herkesin çıkar insallah