Secil_zeynep yok hiç yasak bişey yoktu ben hamileliğim boyunca yürüdüm ev işi yaptım kanamam filan da olmadı hiç. 29. Haftamda elimin memleketinde gittiğim doktor demişti eşi önde diye. Sizin daha 22. Hafta o kadar erken ki doktor gözünüzü niye korkutuyor anlamadım. Ayrıca bu plasenta previa nın çeşitleri var. Rahmi tam kapatan kısmen kapatan hafif kapatan vs. En sıkıntılı olanı tam kapatan. O zamanlar çok üzülüp ağlamıştım hatta. Kesin teşhis için de alt muayene yapılıyormuş daha sonradan başka doktora gittim o söyledi. Sadece üstten ultrason a bakarak teşhis edilmiyormuş. Yanlış da görünebilirmiş. Emin olmak için uzmanlık bilgisi iyi olan başka doktora da gidin