ruyam51 varsa çok güzel işte. Gerçekten ağrının düzensiz olmasına takılmayın dediğimi gibi benim de düzensizdi ama açılma arttıkça düzene girdi sizinde öyle olur . Bende bu saatlerde hastanedeydim sabaha karşı 4 buçukta oldu doğumum. Belki sizin de öyle olur ☺️