Ortadoğu hastanesine bi çok kez gittim ama bir türlü ısınamadım canım hem çok masraflı bir hastane buna ragmen çok da lüks bir yer değil açıkcası doğumu bilemicem kontrollerde bir kez sultan hanıma bir kaç kez Zeynep hanıma gittim ilgiliydiler Allah var ama bi arkadaşa kisten dolayı bebeğin olmaz demiş arkadaşımın bebeği şu an bir aylık oldu☺