Ortadoğuya genel kontrole gitmiştim hamilelik öncesinde ve henüz çocuk düşünmüyorduk. Hasan hoca sağolsun sağ yumurtalığımda 8-10tane kist olduğunu zaten korunmasam bile kolay kolay hamile kalamayacağımı söyleyip yolladı. Hiçbi tedavi yolu çizmedi üstelik! Bunu duyunca tabi dünyam yıkıldı ama eşim sağolsun çok destek oldu tatile gidip gelelim ayrıntılı bi muayene olursun daha iyi bi yerde dedi. Tatil dönüşü hamile kalmışım🤭 üstelik kist mist hiçbi şeyim de yokmuş! Şimdi 37 haftalık sağlıklı bi kız çocuğuna hamileyim❤ O yüzden ortadoğuya tansiyon bile ölçtürmem allah muhtaç etmesin😒