Tugbaslan3458 senelerimden beri var artık okdr hakimim ki konuya. Seneler önce bir kere kabiz oldum heralde cok zorladım hafif catlama oluyor ben şişiyor ilk seneler agrimadi ama simdi agriyor. O hic geçmiyor makatin icinde oluyor cok ayakta durunca dışarı cikiyor ve çıkınca canimdan can gidiyor. Gittikce seneler gectikce büyüyor ve asla asla ilac tedavisi yok sadece uyusturuyor ilac ve biraz geçiyor ama asla komple gecmiyor. Ben doğumdan sonra ameliyat olacağım ameliyatı çok kolay sadece o bolgeyi uyusturup o sisligi patlatiyorlar ve hemen hastaneden çıkıyorsun gunluk yasamina devam ediyorsun belki kaka sirasinda biraz acir ama dikiş mikiş yok yani. Farzet ki parmağına su toplamış onu patlatıyorsun acısı kalıyor biraz bu kadar