Kizlar çok özür diliyorum ankatcaklarimdan dolayı ama affedin 🙏🏻
Şimdi benim makatimda çok büyük değil çok da ufak değil bi şişlik var 1 tane delikten dışarı çıkmış boncuk tanesi gibi parça var ama bu rahatsızlık vermiyo otururken tuvaletteyken vs hic bi rahatsızlığı yok öylece orda duruyo neyin nesi anlamadim acı baharat ekşi seyler hic yemem sevmem bide bu normal doğuma engel mi çocuğun çıkacağı yerle bağımsız ama engel olurmu cok özür diliyorum tesekkur ediyorum görüşleriniz için