Seda744 Kızlar bn 16 haftalik hamileyim devletegittim doktorum kız gkbi dedi ama icimeerkek dönüyo doktora iyi bak diyesim geldi ayrintilida değişen varmı cinsiyet sonradan merak ettim
Mervetekmn Seda744 16-19hafta kız dendı 23.haftada detaylıda ögrendım erkek hala erkek detaylıyı bekle bence
yagizefeninannesi Seda744 canım eczanede çalışan bir tanıdığımın erkek yeğeni olacaktı son 1 2 ayı var doğumuna, şimdi kız diyolarmış. Cinsiyeti değişmiş bende çok şaşırdım son aylarda böyle birşeye ama değişebiliyormuş yani
Annecik53 Seda744 benim 15 de kesin kız dendi detaylı ultrason da kesin kesin erkek gösterdi kendini şimdi 28 haftamdayım paşamızı bekliyoruz yani detaylıya girene kadar sakın bişi alma
Cancazim Bana da 15 hafta kız gbi ama kesin değil birşey alma demişti sonra başka doktor 18 haftada kız dedi bende tam anlamıyla emin olamadım:)
Seda744 Cancazim insan şüphede kaliyo sağlıklı olgunlarda başka birşey istemiyorum da birtane kızım var o çok istiyooor erkek olcak diyo hepp hayırlısı bklm
Cancazim Seda744 aynı durumdayız benim de bir kızım var o kardeşim olsun diyo ama babası erkek istiyor tabi 😀
Seda744 Cancazim benim eşimde öyle canım kız dediler diye bana çaktırmıyor ama dua ediyor inşallah olur bakalım ya allahım gönlümüze göre versin
Ozlem8989 Bize de 13+5 te erkek dedi doktor ama bizimde gönlümüzden kız geçiyor 😊 ilerleyen haftalarda değişir umuduyla bekliyoruz bakalım