minik_kalbim İlk bebeğim dünyaya geldiğinde doğumdan sonra normal odaya alındım henüz ailem yanımda değildi..bebegimi kucağıma alır almaz biraz yüzüne baktım sonra ağlamaya başladı göğsümü çıkardım emzirmeye çalışıyorum ama beceremiyorum(yaş 18) göğüs ucum zaten yok kizimda emmeye çalışıyo ama oda yapamıyo..ben başladım ağlamaya ebelere seslendim nolur biri yardım etsin kızım aç bişey olcak ona🙇♀️neyse bi ebe geldi yardım etti nasıl emzircegimi gösterdi..ben tekrar ağlamaya başladım ya sütüm yoksa ya bebeğim doymazsa tok olduğunu aç olduğunu nasıl anlarım ya anlamazsam bebeğime bisey olursa birsürü sorular ama Rabbim öyle bi bağ veriyorki sen onun aç olduğunuda anlarsın tok oldugunuda gazı oldugunuda☺çokk şükür elimizin altında herşey var hastalandığında yine enn güzel sen bakarsin içini ferah tut..bebegine bi bakışta bile nasıl bi sorunu olduğunu anlarsın çünkü sen annesin❤(şuan 4.ye hamileyim yaş 27)🤗