Bebeğim artık karnımi belli etmeye başladı 20 haftalığız ve ben ona iyi bi anne olabilecekmiyim onu koruyup kollayabilecekmiyim derdi ağrısı olduğunda anlayabilecekmiyim cok korkuyorum o benim herşeyim içimde tuhaf bi his oldu artık varliğı cok belli rabbime şükür rabbim eksikliğini göstermesin ne gibi önerileriniz var icimi rahatlatmak istiyorum yani aklima türlü seyler geliyo biliyomusunuz atesi çıktıgnda ya düşüremezsem gibi gibi….offfff