KbraBerker valla ben doğudayım şuan görev icabi eşim polis doktor hastane sıfır bi devlet var sağlık ocağı gibi doktor hiç bişy demiyor gelişimi iyi önde filan sen sorarsan söylüyor ancak Allah’tan takip ediyorum buradaki şeyler soruyorum doktora şu nasıl bu nasıl ağzindan cımbızla alıyoruz lafı